МЕНЮ
Гарантія
ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ

При отриманні товару уважно перегляньте товар, переконайтесь у відсутності явних механічних пошкоджень, перевірте комплектацію товару. Претензію по зовнішньому вигляду товару ви можете заявити тільки під час огляду. У випадку виявлення не відповідності або браку всі деталі та елементи будуть замінені.

Гарантуємо відповідність вимогам ДСТУ 4414:200 при умові дотримання умов транспортування, зберігання, збирання та експлуатації.

Гарантійний термін експлуатації меблів встановлений відповідно нормативних документів для корпусних побутових меблів 12 місяців. Гарантійний термін встановлюється від дати доставки меблів. Заміна по гарантії: покупець самостійно доставляє пошкоджені меблі на склад.
Гарантія не розповсюджується якщо збирання меблів відбувалась покупцем самостійно!

ГАРАНТІЇ ПРИ СОМАСТІЙНОМУ ЗБИРАННЮ
При самостійному збиранні меблів покупцем, необхідно перевірити деталі на наявність подряпин, здуття. При виявленні браку, слід зупинити збирання, оскільки деталі з ознаками збирання, поверненню не підлягають. Зберігайте заводське упакування та супровідні документи до завершення збирання. Гарантія анулюється при умові, якщо деталі були вже встановлені і помітні явні ознаки використання, а саме, вкручений гвинт або прорізані отвори.

Рекламація, що виникла у процесі самостійного неправильного збирання або доставки, або виникла внаслідок неправильної експлуатації, усувається за рахунок покупця.
Терміни виготовлення рекламованих деталей складає від 14робочих днів., в окремих випадках може досягати 30-ти робочих днів.

Гарнтійні зобов'язання не розповсюджуються, якщо:
1. До збирання меблів, товар довго зберігався в приміщенні, де виконувались ремонтні роботи, коробки переміщались з місця на місце;
2. Порушені правила та умови експлуатації меблів;
3. Меблі пошкоджені в наслідок впливу домашніх тварин, вогню, агресивних хімічних рідин;
4. Змінена конструкція виробу або комплектуючих деталей покупцем;
5. Сплив гарантійний термін;
6. Якщо присутні дефекти, які були попередньо повідомлені покупцю до продожу і по причині яких покупцю було надано снижку, а також дефекти, по яким була знижена ціна реалізації;
7. Використовувася матра, товщина якого перевищує встановлену норму;
8. Перевищена максимальна нагрузка , встановлена для даного типу медлів;

У всіх вещи перелічених випадках сервісне обслуговування відбувається за рахунок покупця і по розцінках Інтернет магазину.

Не виконання вимог та рекомендацій по експлуатації меблів, являється підставою втрати права на гарантійне обслуговування.


Використовуйте меблі суворо за призначенням!

Made on
Tilda